Onze favorieten

Let's share

Our Favorites!

Wij laten ons wekelijks inspireren door informatie die we vinden via internet (daarvan delen we af en toe ook een update met jullie!), maar ook duiken we graag in boeken, bezoeken we beurzen of gaan we naar congressen of seminars.

Via deze pagina delen wij graag onze lievelingsboeken, producten, seminars, podcasts en alles wat we maar tegenkomen op het gebied van klantgerichtheid en positieve klantervaringen. Because we MINT.!

“Ik ben gek op details en wordt dan ook erg gelukkig van boeken of podcasts die gaan over het verschil maken voor de klant, de boeken van Jos Burgers zijn voor mij ideaal om inspiratie uit te halen, lekker luchtig en kort en bondig geschreven!” – Daniëlle Idema

Jos-Burgers-1-fan-per-dag-

Eén fan per dag – Jos Burgers

In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

“Ik haal graag inspiratie uit boeken, spellen, podcasts en seminars om elke keer weer voor onze workshops en trainingen leuke, interactieve en toepasbare werkvormen te bedenken, het gastvrijheidsspel is daarvan één van mijn favorieten. – Marijke Maatkamp

Het gastvrijheidspel

gastvrijheidsspel

Wij gebruiken het gastvrijheidspel vaak bij onze workshops en trainingen. Het gastvrijheidspel is voorzien van een praktische handleiding, associatiekaarten, stellingkaarten, storytellingkaarten, customer journey kaarten en eens-/oneenskaarten. Goed te gebruiken bij bijvoorbeeld een brainstormsessie.

“Soms wil je iemand gewoon even bedanken, een collega die je ontzettend waardeert, een trouwe klant die je graag wilt bedanken, een leverancier die altijd zijn afspraken nakomt. Hoe leuk is het dan om op een speciale manier deze persoon te bedanken, wij delen graag een aantal cadeautjes met je waar wij in ieder geval een grote glimlach van krijgen! :-)”

je-bent-goud-waard-bloompost-bollen-zaden-cadeau

Zaden- Je bent goud waard

De goudsbloem staat voor alles dat mooi is. De speciale zaden kunnen in het meegeleverde mini leatherbag met grondtablet worden geplant. Met dit brievenbus cadeau bezorg je iemand dubbel plezier; bij het ontvangen van de post én op het moment dat de gezaaide zaadjes opkomen (gaan bloeien).

Dit leuke cadeau koop je hier!

Service Excellence

Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke klantbeleving te bieden.

Dit boek bevat ruim 130 praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland, 9 uitgebreide praktijkcases en confronterende checklists.

Een echte aanrader als je echt het verschil wilt maken met jouw organisatie!

tonychocoloney

Tony’s Chocoloney

Wie wordt er nou niet blij van heerlijke repen van Tony? Wij wel in ieder geval. En via Greetz.nl bestel je ze in een gepersonaliseerd dank je wel blik!

Dit leuke cadeau koop je hier!

Ja we zijn echt dol op de boeken van Jos Burgers. Daarom delen we ook graag onderstaande exemplaren met je!

Jos-Burgers-De-wet-van-snuf

De Wet van Snuf (de hond van Jos;-))

In dit boek neemt Jos Burgers je mee in de wederkerigheid van geven. Want wat je geeft krijg je terug!

Jos-Burgers-Gek-op-Gaten

Gek op gaten!

Vaak denken we dat onze klanten op zoek zijn naar onze producten of diensten. In dit boek legt Jos burgers uit wat de klant ECHT wil!

Jos-Burgers-Klantgerichtheid

Klantgerichtheid.

Koop dit boek hier!

En ben jij ook een echte Jos Burgers fan! Dan is dit boek zeker iets voor jou! In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

Natuurlijk zijn er nog veel meer inspirerende experts waar wij graag boeken van lezen, onze overige favorieten!

Wouter-Verkerk-Mijn-collega-komt-zo-bij-u

Mijn collega komt zo bij u…

Werk je in de horeca? Dan is dit boek gescrheven door Wouter Verkerk zeker herkenbaar voor je! Dit boek is het derde deel van een trilogie waarvan de eerder verschenen boeken ‘Dit is mijn wijk niet!’ en ‘Is alles naar Wens?’ en ook in dit boek geeft Wouter Verkerk praktische handvatten en eye-openers.

Podcast!

Wij zijn dol op podcasts, en natuurlijk vooral als ze over klanten gaan! In deze podcast van “Over klanten gesproken” interviewt Sydney Brouwer Jos Burgers over zijn nieuwe boek. Waarom humor je gunfactor van klanten verhoogd? Luister podcast nr. 75 over klanten vinden en binden met humor!