Er zijn ontzettend veel manieren voor een klant of potentiele klant om in aanraking te komen met jouw organisatie. Er zijn heel veel contactmomenten die een klant kan hebben, zowel positief als negatief.
Denk jij wel eens na over de stappen die jouw organisatie zet naar de klant toe? Visualiseer jij weleens de contactmomenten die een klant heeft/kan hebben tijdens het aankoopproces of de service die jouw bedrijf verleent? Als jouw bedrijf al deze contactmomenten top of MIND heeft en weet waar je kunt verbeteren, helpt dit jou enorm om de klanttevredenheid te optimaliseren.
Klantcontactoptimalisatie helpt bij een positieve klantbeleving, een hogere klanttevredenheid en meer happy customers!
Team MINT heeft in de loop der jaren veel kennis opgedaan binnen thema’s als klantgerichtheid, klantbeleving en klantvriendelijkheid. Hierdoor is Team MINT ervan overtuigd dat door de juiste benadering van de klant bij alle klantcontactmomenten die de klant heeft met een organisatie, het bedrijf een verschil kan maken en kan excelleren in klantbeleving.
Met de kennis en ervaring die zij heeft opgedaan heeft Team MINT daarom de MINT YOUR STEP to happy customers SCAN ontwikkeld.
Heb je jezelf een of meerdere van bovenstaande vragen wel eens gesteld en wil jij hier echt serieus mee aan de slag?
Dan is de MINT your Step scan echt iets voor jouw organisatie en gaat Team MINT graag aan de slag voor jou!
Team Mint gaat in deze scan jouw bedrijf volledig onder de loep nemen o.b.v. de contacten die jij hebt met de klant. En dat doen we zeer nauwkeurig en uitgebreid! We scannen alle klantcontactmomenten die er zijn in jouw bedrijf online en offline, en dat zijn er vaak meer dan je denkt!
LET OP: Wij zijn wel kritisch en eerlijk, weet je zeker dat je dit aankan? Lees dan snel verder. 😉
Door al deze klantcontactmomenten te scannen weten wij precies waarin jouw organisatie al heel erg goed is en waar jij nog verbeteringen door kan voeren. Het is daarbij wel belangrijk dat je precies weet wat jouw verwachtingen zijn van deze scan:
Vanuit jouw wensen en perspectief gaat Team MINT aan de slag met het uitvoeren van de scan.
Het levert jouw organisatie heel veel inzichten en een direct plan om mee aan de slag te gaan. En uiteindelijk zal dit natuurlijk leiden tot een positief resultaat!
De prijzen voor de scans zijn variabel en hangen erg af van de grootte van jouw bedrijf. De zeer compleet uitgevoerde scan is al te boeken vanaf € 695,00.
Wij zijn er van overtuigd dat jij met het rapport de nodige inzichten krijgt om direct aan de slag te gaan met het verbeteren van jouw klantcontactmomenten. Wat je in ieder geval zeker weet is dat als je geen stappen maakt in het verbeteren van jouw klantcontactmomenten er ook niets veranderd 😉
Graag plannen wij met jou een gesprek in om de eerste screening te doen. Dit kost je helemaal niets! Denk je na dit gesprek dat deze scan toch niet werkt voor jouw organisatie? No hard feelings! We hopen dan dat het gesprek je in ieder geval motiveert om zelf aan de slag te gaan met jouw klantcontactmomenten!
/// Ja ik wil graag een afspraak inplannen voor de eerste screening!///
Wil je eerst nog even overleg met ons, omdat je nog vragen hebt of om ons beter te leren kennen?
Naast deze uitgebreide scan bieden wij nog 2 andere online scans aan, nieuwsgierig? ga dan snel naar onze webshop!
Ook geen probleem, neem dan contact met ons op, we staan je graag te woord! Tot snel!