Mint your step scan

Alle diensten

Creëer Perfecte Klantervaringen, doe de Scan!

Er zijn ontzettend veel manieren voor een klant of potentiele klant om in aanraking te komen met jouw organisatie. Er zijn heel veel contactmomenten die een klant kan hebben, zowel positief als negatief.

Denk jij wel eens na over de stappen die jouw organisatie zet naar de klant toe? Visualiseer jij weleens de contactmomenten die een klant heeft/kan hebben tijdens het aankoopproces of de service die jouw bedrijf verleent? Als jouw bedrijf al deze contactmomenten top of MIND heeft en weet waar je kunt verbeteren, helpt dit jou enorm om de klanttevredenheid te optimaliseren.

Klantcontactoptimalisatie helpt bij een positieve klantbeleving, een hogere klanttevredenheid en meer happy customers!

Hoe MINT jou daarbij kan helpen?

Team MINT heeft in de loop der jaren veel kennis opgedaan binnen thema’s als klantgerichtheid, klantbeleving en klantvriendelijkheid. Hierdoor is Team MINT ervan overtuigd dat door de juiste benadering van de klant bij alle klantcontactmomenten die de klant heeft met een organisatie, het bedrijf een verschil kan maken en kan excelleren in klantbeleving.

Met de kennis en ervaring die zij heeft opgedaan heeft Team MINT daarom de MINT YOUR STEP to happy customers SCAN ontwikkeld.

Stel jij jezelf wel eens één van de volgende vragen?

  • Waar worden mijn klanten nu echt gelukkig van?
  • Zijn mijn klanten wel tevreden genoeg?
  • Hoe kan ik mijn klanten nog beter van dienst zijn?
  • Kan ik mijn organisatie nog meer klantgericht maken?
  • Ik wil klanttevredenheidsscore omhoog krijgen, hoe doe ik dat?
  • Doen mijn medewerkers de juiste dingen voor de klanten?
  • Hoe kom ik aan een goed plan om te werken aan mijn klanttevredenheid?

Heb je jezelf een of meerdere van bovenstaande vragen wel eens gesteld en wil jij hier echt serieus mee aan de slag?

Dan is de MINT your Step scan echt iets voor jouw organisatie en gaat Team MINT graag aan de slag voor jou!

Hoe gaat de MINT your Step Scan precies in zijn werk?

Team Mint gaat in deze scan jouw bedrijf volledig onder de loep nemen o.b.v. de contacten die jij hebt met de klant. En dat doen we zeer nauwkeurig en uitgebreid! We scannen alle klantcontactmomenten die er zijn in jouw bedrijf online en offline, en dat zijn er vaak meer dan je denkt!

LET OP: Wij zijn wel kritisch en eerlijk, weet je zeker dat je dit aankan? Lees dan snel verder. 😉

Door al deze klantcontactmomenten te scannen weten wij precies waarin jouw organisatie al heel erg goed is en waar jij nog verbeteringen door kan voeren. Het is daarbij wel belangrijk dat je precies weet wat jouw verwachtingen zijn van deze scan:

  • Wil je je klanttevredenheid verhogen?
  • Wil je inzicht in de behoefte van de klant voor een optimale klantbeleving?
  • Wil je weten waar de “gaten zitten” in het proces waardoor je niet optimaal klantgericht aan het werk bent?
  • Wil je je met je team de aankomende tijd focussen op een bepaald onderdeel in je service aan de klant?

Vanuit jouw wensen en perspectief gaat Team MINT aan de slag met het uitvoeren van de scan.

Wat je kan verwachten van deze scan?

  • Een volledig overzicht en daarmee een “nulmeting” van de klantbeleving van jouw bedrijf
  • Een overzicht van alle aspecten die al goed zijn
  • Tips om de goede aspecten te kunnen benutten in je marketing
  • Een overzicht van alle aspecten waar verbetering mogelijk is
  • Tips om o.b.v. de verbeterpunten de klantbeleving te verhogen
  • Het geeft helderheid naar zowel je team als ook eventueel de directie of het management
  • Het bespaart je tijd; immers met een volledig rapport weet je precies wat je aan kan pakken en kan je een goede planning maken
  • Je maakt geen onnodige kosten omdat je precies weet waar je staat en wat er gedaan kan worden
  • Je kan gericht met je team aan de slag en werkt samen aan een goede klantbeleving met als gevolg meer tevreden klanten en uiteindelijk meer resultaat!

Het levert jouw organisatie heel veel inzichten en een direct plan om mee aan de slag te gaan. En uiteindelijk zal dit natuurlijk leiden tot een positief resultaat!

Ervaringen

De investering

De prijzen voor de scans zijn variabel en hangen erg af van de grootte van jouw bedrijf. De zeer compleet uitgevoerde scan is al te boeken vanaf € 695,00.

Hoe weet ik zeker dat ik mijn investering terugverdien?

Wij zijn er van overtuigd dat jij met het rapport de nodige inzichten krijgt om direct aan de slag te gaan met het verbeteren van jouw klantcontactmomenten. Wat je in ieder geval zeker weet is dat als je geen stappen maakt in het verbeteren van jouw klantcontactmomenten er ook niets veranderd 😉

Wij durven het aan met jou, jij ook met ons? Plan dan nu de eerste afspraak in!

Graag plannen wij met jou een gesprek in om de eerste screening te doen. Dit kost je helemaal niets! Denk je na dit gesprek dat deze scan toch niet werkt voor jouw organisatie? No hard feelings! We hopen dan dat het gesprek je in ieder geval motiveert om zelf aan de slag te gaan met jouw klantcontactmomenten!

/// Ja ik wil graag een afspraak inplannen voor de eerste screening!///

Wil je eerst nog even overleg met ons, omdat je nog vragen hebt of om ons beter te leren kennen?

Ook geen probleem, neem dan contact met ons op, we staan je graag te woord! Tot snel!